Samenwerken

Jij hebt een prachtig duurzaam merk

Een product, (web)shop of concept voor zwangeren en moeders met kleine kinderen. Je ziet dat jouw consument nu producten koopt die eigenlijk niet zo best zijn. Vol chemische rommel of van lage kwaliteit. Doe het niet, denk jij. Zonde van je geld én het kan zoveel beter.

 

Dat herken ik

Toen ik zwanger was werd ik overspoeld door flyers en samples. Bij zwangerschapsyoga en in de Blije Doos. Zelfs van mijn verloskundige kreeg ik een goodie bag. Dan zullen die producten wel het beste zijn voor mijn baby, toch?

 

Nope. Ik kwam er al snel achter dat al die informatie gesponsord wordt door grote merken die de markt domineren. Maar absoluut niet de beste optie zijn voor zwangeren en kwetsbare newborns. Shocking!

 

Voordat ik moeder werd koos ik al zoveel mogelijk voor duurzaam. Nu vind ik dat nog belangrijker. Ik ging op zoek en vond prachtige duurzame alternatieven. En ik heb ontdekt dat het helemaal niet moeilijk is. Leuker zelfs, beter, mooier.

 

Dat wist jij natuurlijk al, want jij hebt zo’n mooi merk

Dus laten we samen aan al die 200.000 zwangere Nederlandse vrouwen per jaar laten zien dat het ook anders kan. Dat ook jouw product leuker, beter en mooier is.

 

Er ligt een grote kans, want:

  • die 200.000 aanstaande ouders besteden al voor de geboorte € 1.700 aan babyspullen
  • dat is in Nederland 340 miljoen euro per jaar
  • 66% wil dat geld duurzaam besteden, maar weet de juiste merken of informatie niet te vinden

 

Daarom bedacht ik poppy to PUMPKIN

Samen met mooie merken zoals jij help ik aanstaande ouders om stap voor stap de beste keuzes te maken. Dit doe ik met informatie en shoptips afgestemd op de uitgerekende datum. Via de website, gepersonaliseerde nieuwsbrief en onze socialmediakanalen.

 

Interesse?

Meld je aan voor een kennismakingsgesprek, dan bespreken we de mogelijkheden. Dat kan via de link of door te mailen naar info@poppytopumpkin.nl. Maandelijks heb ik ruimte voor één nieuw merk op poppy to PUMPKIN, zodat ik jouw merk de aandacht kan geven die je verdient.

 

Statistieken poppy to PUMPKIN

Live sinds eind februari 2018
website +3.300 unieke bezoekers per maand
website +13.000 page views
nieuwsbrief +2.500 abonnees
Instagram +1.600 followers
Facebook +400 pagina likes
YouTube eerste video +5.000 views in de eerste week via diverse kanalen

 

Mogelijkheden samenwerking

samenwerken poppy to pumpkin mogelijkheden

Mooie merken waar we al mee samenwerken

Zijn o.a. ASN Bank, Marmoleum van Forbo Floorings, Mommy Paint, Wobbel, Hulaaloop, Bednest, Baby Verh!p, CRE8, GRIMM’S, BORO*MINI en WasbareluierWereld.

 

Goed om te weten

Poppy to PUMPKIN is niets voor jou als:

  • jouw bedrijf geen groen hart heeft
    Ik werk niet samen met merken en winkels die alleen een duurzaam jasje hebben omdat het een trend is waar je niet omheen kunt. Voor mij is duurzaamheid de kern van alle keuzes die ik maak en ik werk alleen samen met merken waarbij dat ook zo is.
  • je een eenmalige, snelle samenwerking wil
    Een samenwerking is namelijk altijd op jaarbasis. Dat is fijn, want zo komt jouw merk niet eenmalig voorbij, maar het hele jaar onder de aandacht bij duizenden (aanstaande) moeders.

 

Werkt Poppy to PUMPKIN met een gesloten beurs?
In principe niet. Poppy to PUMPKIN is net als jouw merk een bedrijf en huurt bijvoorbeeld een fotograaf en stylist in om ervoor te zorgen dat onze samenwerking optimaal zichtbaar wordt. Zo bereiken we samen zoveel mogelijk Nederlandse moeders.

 

Wat maakt poppy to PUMPKIN anders dan andere websites, tijdschriften en blije dozen?
Alle content sluit aan op de fase van de zwangerschap of baby. Ik koppel jouw merk, product of concept aan de juiste fase. Denk aan week 20 voor de babykamer of week 36 met cadeautips voor de kraamtijd. Zo kom je op exact het juiste moment onder de aandacht van jouw doelgroep.

 

Oh en ook de tone of voice van poppy to PUMPKIN is anders
Ik geloof in de kracht van mama’s. Ze zijn dan wel zwanger of leiden aan chronisch slaaptekort, maar ze zijn prima in staat om zelf keuzes te maken. Dus hier lees je geen betuttelende teksten of verkleinwoordjes. Alleen de mooiste producten en eerlijke informatie.

 

Wil je graag meer informatie?

Of gewoon even overleggen? Stuur me een mail, dan bel of mail ik je snel terug. Ik kijk ernaar uit om samen aan alle Nederlandse zwangeren te laten zien dat het ook anders kan. Leuker, beter en mooier.

 

laura de jong founder poppy to pumpkin

 

Groet,
Laura de Jong
founder poppy to PUMPKIN

 

 


ZWANGER OF MAMA? ALLE TIPS DIE JE NIET WIL MISSEN, GRATIS IN JE MAILBOX

Van babykamer tot biologisch eten, van kinderkleding tot huidverzorging.

Schrijf je in:



Zwanger? Uitgerekende datum
Al mama? Geboortedatum kind

TOO MUCH INFORMATION?
Hoe meer je invult, des te persoonlijker de mails die je krijgt. 15 weken zwanger bijvoorbeeld, of Hoera, je baby wordt 1! Een nieuwsbrief waar je écht wat aan hebt dus.